Keitä olemme

Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubi on nuorempi Rovaniemen kahdesta rotaryklubista. Kokoonnumme (normaalioloissa) lounaskokoukseen torstaisin klo 11.30-12.45 Hotelli Santa Clausin tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme. Käymme myös vierailemassa erilaisissa kohteissa. Tuemme kansainvälisen Rotaryn humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja edistämme lähiseudun hyvinvointia. Koronapandemian aikana kokoonnumme verkossa toteuttaaksemme edellä mainittuja hyviä tarkoituksia.

Nuorisovaihto

Rotaryn nuorisovaihto on turvallinen ja usein varsin edullinen tapa lähteä ulkomaille vaihto-oppilaaksi.  Rotaryn nuorisovaihto on sertifioitua ja valvottua. Nuorta sitovat rotareiden ohjeet ja säännöt, se on osa turvallisuutta. Nuori ja hänen perheensä koulutetaan vaihtovuoden vaatimuksiin ennen nuoren lähtöä.

Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotel Santa Claus
Korkalonkatu 29
96200 ROVANIEMI

Aika:
Torstaisin klo 12.00-13.00, lounas klo 11.30 alkaen
Ohjeet/linkki mahdolliseen etäosallistumiseen (vain mikäli esitelmöitsijäkin etänä) julkaistaan tapauskohtaisesti jäsensivuilla (klubin omat ohjeet), salasanan jäsensivuille saat sihteeriltä tai presidentiltä.

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa