Rauman rotaryklubi

Rauman Rotaryklubi on aktiivinen raumalainen rotaryklubi. Kokoonnumme lounaskokoukseen joka perjantai tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme. Tuemme  kansainvälisen Rotaryjärjestön humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja edistämme lähiseudun hyvinvointia.

Yritysvierailut

Vierailemme alueen yrityksissä tutustuen sekä yritysten toimintaan että toimialaan. Vastaavasti yritysten edustajat ovat tervetulleita kokouksiimme esittelemään toimintaansa ja yritystään sekä kertomaan ajankohtaisista projekteistaan, muutoksista ja toimialan uusista tuulista.

Nuorisovaihto

Lähetämme nuorisovaihdossa 1 – 2 nuorta ulkomaille vaihto-oppilaaksi. Vastaavasti vastaanotamme ulkomailta saapuvan vaihto-oppilaan, järjestämme hänelle isäntäperheet ja mm. huolehdimme koulunkäynnistä.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kivikylän Areena, Aura Lounge/Perinnetila (31.3.2024 asti)
Nortamonkatu 23
26100 Rauma

Ravintola Fööri (1.4.2024 alkaen)
Sinkokatu 11,
26100 Rauma

Aika:
Perjantaisin klo 12.00-13.00

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa